Sunrise Motion Anatolí - šátek na nošení dětí

Anatoli_Andrea"Na to, že šátek není zanošený, tak na omak působil dost příjemně. Na omak mi byl nejpříjemnější, když ho porovnám s llaorum a Awateou. Vyšší gramáž napovídá (360g/m2) že to bude šátek na nošení těžších dětí. Ostatně jako všechny tři Sunrisy. A jo, fakt jako svýho 10 kg syna jsem v něm necítila. Hezky se mi s ním pracovalo, úvaz krásně držel. Někoho merino prý kouše, na holém těle mu není příjemný. Měla jsem jen tílko, takže šátek byl na holém těle docela dost a musím říct, že žádný nepříjemný pocity nebo že by kousal. Naopak. Velmi příjemný na těle. Asi nejvíce mě zaujala barevná kombinace, to je za mě úplná pecka! A ten vazební efekt mořských vln mě baví. Přijde mi to o to zajímavější. Moc děkuji, že jsem mohla tuhle skvostnou novinku vyzkoušet. " Andrea Fenclová

Testování šátku ve skupině Praha 6, červen 2020. Všechny recenze v albu testování skupiny na Fb stránce UNESENI LOKTU SHÍ

--------------

Další recenze z Regiotestování šátků Sunrise Motionů, pořádané skupinou UNESENI LOKTU SHÍ, červen - listopad 2020, všechny pěkně pohromadě v albu testování na Fb stránce skupiny :)

--------------

Testování v Šátkománii:
"Sunrise Motion Anatolí s 29% merino vlny. A víte co je na vlně, kterou Loktu She použilo úžasné, krom toho, že má termoregulační vlastnosti? Má speciální úpravu Total Easy Care, což v praxi znamená, že jí můžete s klidným svědomím šoupnout na mírný program na vlnu na 30 C do pračky! Jak já miluji, tyhle vymoženosti, protože se třeba dětma prát šátek v ruce by pro mě byla sebevražda J Útek šátku Anatolí je tmavě modrý a vynikne díky němu vazba J Gramáž po vyprání je stejná jako u jeho tencelového bráchy, ale pocitově je ho do ruky víc a je o hodně nadýchanější. Nošení v něm je právě díky nadýchanosti naprosto lahoda pro ramena i záda. Vždycky jsem si připadala, jak, když ani na sobě nemám dítě. A nekouše! Perfektně poslouží i jako batoháček (šátek na záda) v jednovrstvém úvazu na (nejen) rychlé přesuny."  Monika Campodonico, Šátkománie

Celou recenzi šátku Anatolí včetně recenze dalších šátků vzoru Sunrise Motion najdete na https://www.satkomanie.cz/cs/blog/recenze-na-satky-a-nositka/recenze-na-satky-loktu-she-sunrise-motion

--------------

Šátky Sunrise Motion na našem eshopu ⇒ https://www.loktushe.cz/motion/