Reklamace, výměna a vrácení zboží

Reklamace, výměna a vrácení zboží

Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na info@loktushe.cz.
Zboží k reklamaci, výměně či vracené zboží, došlé na naši adresu, je evidováno. O došlé zásilce Vám bude zaslána zpráva na uvedenou e-mailovou adresu. O vyřízení zásilky jste dále informováni pracovníkem obchodního oddělení e-mailem nebo telefonicky.

Kompletní informace naleznete v Obchodních podmínkách.

1. Výměna zboží

Výměna zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvoleného rozměru, barvy, apod.

Vyměnit lze pouze nepoužité, nepoškozené a nevyprané zboží v původním balení a to nejpozději do 14 dní od zakoupení zboží.

Za známky opotřebení (nošení) je považováno zboží s chybějící či odstřiženou cedulkou, za zboží poškozené je považováno mimo jiné zboží natržené, ušpiněné od deodorantu, make-upu, zapáchající cigaretovým kouřem, prosycené parfémem, potem, se stopami zvířecí srsti a podobně. 

Zboží k výměně zašlete na adresu provozovny Loktu She, družstvo, Dr. Milady Horákové 185/66, 460 07 Liberec. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla, přiložte kopii faktury. Výměna zboží je možná pouze za položky uvedené v internetové nabídce (skladem)! Před odesláním zásilky proto zkontrolujte, zda je Vámi požadovaný produkt nabízen. Veškeré náklady na dopravu hradí zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!

Nemusíte se vázat na původní výši objednávky, na případný doplatek Vám bude vystavena zálohová faktura nebo uhradíte formou doběrečného, v opačném případě do zásilky přiložte číslo účtu, na který má být zaslán přeplatek. 
Ke stažení: Formulář pro reklamaci_výměnu zboží

2. Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)

V případě, že vracíte zakoupené zboží, zašlete vracené zboží na adresu provozovny Loktu She, družstvo, Dr. Milady Horákové 185/66, 460 07 Liberec. Vrácení zboží je možné ve standardní zákonné lhůtě 14 dní. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách (Čl. 5).
Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy 

3. Reklamace

Reklamovat zakoupené zboží můžete těmito způsoby:

  • E-mailem: info@loktushe.cz, domluvíme další postup vyřízení reklamace. V případě odesílání reklamace emailem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.
  • Reklamované zboží zašlete přímo na adresu provozovny Loktu She, družstvo, Dr. Milady Horákové 185/66, 460 07 Liberec. K řádnému vyřízení reklamace přiložte do zásilky krátký popis závady výrobku, pro kterou zboží reklamujete a kontaktní údaje. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Bez těchto dokumentů nemůže být reklamace uplatněna.
  • Telefonicky na čísle: +420 731 191 554, kde se domluvíme na dalším postupu.

O přijetí zboží k reklamaci Vám zašleme informační e-mail. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku!
Ke stažení: Formulář pro reklamaci_výměnu zboží