Silvan Flos - šátek na nošení dětí

Flos_Monika"Šátek jsme zkoušeli na srazu. Tak trochu jsme na sebe zbyly, protože se v horku se do něj nikomu nechtělo. Ale vyzkoušení jsem vůbec nelitovala. Byť je šátek pocitově silnější, krásně se s ním pracuje. A to, že mám na zádech 10 kg jsem vůbec necítila. ❤️ Osobně si ho na malé miminko neumím představit, ale na větší děti bude suprový. Určitě bych se nebránila tomu, mít ho v komínku stále.❤️"  maminka Kamila

"Šátek Flos jsme vázali ve velikosti 4 na záda. V jednovrstvém úvazu dobře držel a pohodlné nesl. Má vyšší gramáž a tak byl velmi příjemný na ramena. Testovali jsme se synem 19m. Líbila se mi i barevnost a vzor. Mám ráda přírodní      vzory a tento uspokojí i hravost dětí i dospělých. Děkujeme za možnost vyzkoušet. maminka Anežka

"Flosem jsem navázala už doma po vybalení krabice. Čtyřletá dcera se v něm chtěla taky ponosit. Je to teda už pěkná deka, ale na větší děti úplně skvělý. Dcera váží 25 kg a i v batohu ( jednovrstvý úvaz) jsem jí necítila. Po delší době by to nejspíše už moje ramena poznala. Šátek se i přes gramáž dobře dotahoval. Dělala jsem tedy dva uzly, ale to bylo spíš možná pro můj pocit. Dcerky spokojenost je na fotce patrná ❤️" Monika Hečlová

Testování šátku ve skupině Nosíme děti v Kutná Hora, Kolín a okolí, červen 2021. Všechny recenze v albu testování skupiny na Fb stránce UNESENI LOKTU SHÍ

Šátek Silvan Flos najdete na našem e-shopu ⇒ https://www.loktushe.cz/satky/silvan-flos-satek-na-noseni-deti/