Reklamace a vrácení zboží

Reklamace, výměna a vrácení zboží

Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na info@loktushe.cz.
Zboží k reklamaci, výměně či vracené zboží, došlé na naši adresu, je evidováno. O došlé zásilce Vám bude zaslána zpráva na uvedenou e-mailovou adresu. O vyřízení zásilky jste dále informováni pracovníkem obchodního oddělení e-mailem nebo telefonicky.

Kompletní informace naleznete v obchodních podmínkách.

1. Výměna zboží

Výměna zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvoleného rozměru, barvy, apod.

Vyměnit lze pouze nepoužité, nepoškozené a nevyprané zboží v původním balení a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží.

Za známky opotřebení (nošení) je považováno zboží s chybějící či odstřiženou cedulkou, za zboží poškozené je považováno mimo jiné zboží natržené, ušpiněné od deodorantu, make-upu, zapáchající cigaretovým kouřem, prosycené parfémem, potem, se stopami zvířecí srsti a podobně. 

Zboží k výměně zašlete na adresu provozovny Loktu She, družstvo, 28. října 59/42, 460 07 Liberec 7 – Horní Růžodol. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla, přiložte kopii faktury. Výměna zboží je možná pouze za položky uvedené v internetové nabídce (skladem)! Před odesláním zásilky proto zkontrolujte, zda je Vámi požadovaný produkt nabízen.

Nemusíte se vázat na původní výši objednávky, na případný doplatek Vám bude vystavena zálohová faktura nebo uhradíte formou doběrečného, v opačném případě do zásilky přiložte číslo účtu, na který má být zaslán přeplatek. 

V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
Formulář pro výměnu zboží

2. Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)

V případě, že vracíte zakoupené zboží, zašlete vracené zboží na adresu provozovny Loktu She, družstvo, 28. října 59/42, 460 07 Liberec 7 – Horní Růžodol. Vrácení zboží je možné ve standardní zákonné lhůtě 14 dní. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách (Čl. 5).

Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

3. Reklamace

Reklamovat zakoupené zboží můžete těmito způsoby:

  • E-mailem: info@loktushe.cz, domluvíme další postup vyřízení reklamace. V případě odesílání reklamace emailem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.
  • Reklamované zboží zašlete přímo na adresu provozovny Loktu She, družstvo, 28. října 59/42, 460 07 Liberec 7 – Horní Růžodol. K řádnému vyřízení reklamace přiložte do zásilky krátký popis závady výrobku, pro kterou zboží reklamujete a kontaktní údaje. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Bez těchto dokumentů nemůže být reklamace uplatněna.
  • Telefonicky na čísle: +420 731 191 554, kde se domluvíme na dalším postupu.

O přijetí zboží k reklamaci Vám zašleme informační e-mail. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku!
Ke stažení:
Formulář pro reklamaci zboží